// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

וטרינר אבן יהודה

הרבה אנשים היום מחזיקים לפחות חיית מחמד אחת בבית ולעיתים אף מספר בעלי חיים, חתולים וכלבים הם כמובן החיות הפופולריות ביותר אך לעיתים מדובר גם בתוכים, זוחלים או חיות נוספות. עם ההנאה שנובעת מגידול חייתוטרינר אבן יהודה מחמד בבית, ישנה גם אחריות הנלווית לכך- והיא הטיפול בהם ובבריאותם בעזרת וטרינר מוסמך ומקצועי אשר ידאג לכל הצרכים שלהם החל מטיפול שגרתי, מניעתי, מתן חיסונים וטיפולים נגד תולעים והן בטיפולים מורכבים יותר.

וטרינר אבן יהודה הוא חלק מהשירות הוטרינרי של "וטרינרים במושבה- מרכז רופאים וטרינרי באיזור השרון" ונותן מענה עבור כל דבר שבעל החיים האהוב שלכם יזדקק לו, בשגרה או בחירום. וטרינר אבן יהודה הוא המוקד אליו אנו ממליצים לכם לפנות אם אתם מתגוררים באזור המרכז ואתם זקוקים לשירות וטרינרי לחיות המחמד שלכם. במרפאה הצמודה לאבן יהודה אתם תוכלו למצוא מגוון שירותים שונים כמו בדיקות מעבדה, טיפול מניעתי וכמובן גם  טיפולים מורכבים יותר במידת הצורך.

 

רפואה מונית וטרינר אבן יהודה

הרפואה הטובה ביותר היא רפואה מונעת, על כן יש חשיבות גדולה לביקורים תקופתיים אצל הוטרינר כך ניתן לוודא שהבעל החיים האהוב שלכם בריא, מחובן ושיחיה אתכם ועם משפחתכם עוד שנים רבות. כאשר הולכים בצורה שגרתית למרפאת הוטרינר ניתן לאתר בעיות רפואיות בשלבים הראשונים שלהן ולהתאים טיפול מוצלח יותר.

על כן, אם אתם גרים באזור המרכז, אנו ממליצים לכם על וטרינר אבן יהודה – שם תוכלו להפקיד בבטחה את בריאותן של חיות המחמד האהובות שלכן במרפאה מקצועית, מהימנה עם צוות עובדים מסור, וכל זאת קרוב לביתכם! היעזרו בידע וההכשרה של הוטרינרים בכדי להבטיח שחיות המחמד שלכם יזכו לחיים ארוכים ומאושרים עם משפחתכם, ללא פשרות.

 

וטרינר אבן יהודה – תמיד שם לצדך

וטרינר אבן יהודה יכול בהחלט להיות גיבור העל הפרטי שלכם ושל בעלי החיים האהובים שלכם. בין אם החתול שלכם זקוק לטיפול בהול באמצע הלילה או הכלב חולה באופן פתאומי, הרי שווטרינר מנוסה יכול להעניק לחיות המחמד שלכם את הטיפול לו הם כל כך זקוקים. וטרינרים במושבה, מרכז רפואי לחיות בית, מצויד במיטב המכשור הרפואי על מנת שנוכל להעניק את הטיפול המהיר והיעיל ביותר לבעלי החיים הזקוקים לו.

לבעלי החיים מגיע הטיפול והיחס הטוב ביותר שאנו יכולים לספק להם. על כן בכל בעיה רפואית או התנהגותית, כדאי להתייעץ עם הווטרינר המטפל שלכם. שהרי כמו בבני אדם, הרופא הפרטי מכיר את ההיסטוריה הרפואית, אלרגיות, רגישויות, ניתוחים שעברו ויכול לתת את ההמלצה הטובה ביותר לגבי מה כדאי לעשות בהמשך על מנת לפתור את הבעיה.

מציאת וטרינר היא משימה חשובה שעליכם לעשות על מנת לאפשר לבעלי החיים שלכם את הטיפול הטוב ביותר במידת הצורך. במידה ואתם מבאר שבע הרי שתחפשו בדרום את ההתאמה המושלמת, אך אם אתם מאזור אבן יהודה, הרי שללא ספק וטרינר אבן יהודה והסביבה יהיה המענה האידיאלי לחיפוש שלכם. כך תוכלו לזכות בווטרינר אשר נמצא קרוב לביתכם, כך שלא תצטרכו להיגרר רחוק על מנת שיקירכם הפרוותיים יקבלו את הטיפול שכה מגיע להם והם זקוקים לו.

 

קידמה טכנולוגית בעולם הווטרינריה

עולם הרפואה מלא בהתקדמויות טכנולוגיות המאפשרות ביצוע אבחנות בצורה מהירה הרבה יותר מאשר בעבר. מכשור רפואי חדיש מאפשר ביצוע הליכים מורכבים יותר ביתר קלות ובמהרה, כך שמשך הניתוחים והטיפולים יהיה קצר יותר. במרכז הרפואי וטרינרים במושבה אנו דוגלים בשימוש במכשור חדיש ומתקדם על מנת להימנע מכאבים מיותרים ולקצר את תהליכי הטיפול שיכולים להיות לא נעימים לחיות המחמד שלנו. בראש ובראשונה המטרה שלנו היא לדאוג לחייהם ובריאותם של בעלי החיים, ועל מנת להשיג מטרה זו נעשה את כל אשר ביכולתנו בשימוש בידע המקצועי, הניסיון והמכשירים המתקדמים אשר נמצאים אצלנו במרפאה.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים