// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

וטרינר קדימה צורן

מזל טוב, אימצתם כלב חדש לבית! במרפאתנו מרפאת – וטרינרים במושבה (וטרינר קדימה צורן) תוכלו למצוא טיפול באווירה משפחתית לחיית המחמד החדשה שלכם. לצורך כך נפתחה המרפאה "וטרינרים במושבה" אשר כבר שנים משמשת בתור הבית החם של חיות הבית באזור נתניה, קדימה וצורן.

כולנו קשורים קשר הדוק אל החיות שלנו ומבחינתנו הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה, לכן כשאנחנו לוקחים אותן לווטרינר זה ממש כאילו לקחנו את הילד שלנו לטיפול אצל רופא. הלחץ והפחדים טרם תחילת הטיפול הם ברורים וטבעיים, אך מרגע שתיכנסו למרכז שלנו תבינו שאתם וידידכם הפרוותי נמצאים בידיים טובות.

 

שירותי המרפאה (וטרינר קדימה צורן):

במרפאתנו מתבצעים כלל הטיפולים השוטפים ובתוכם חיסונים, תילוע, טיפול מניעתי בתולעת הפארק, בדיקות רפואיות, וכן  ממרפאתנו מצוידת במיטב הציוד הווטרינרי על מנת לאבחן ולטפל בצורה הטובה ביותר בחיית המחמד שלכם.

 

וטרינרים במושבה – מרכז רפואי להולכים על 4 

תפקידו של וטרינר קדימה צורן הוא לטפל ולהעניק שירותים רפואיים לבעלי החיים האהובים שלנו. ברוב הבתים כיום בארץ נוכל למצוא נוכחות של לפחות בעל חיים אחד אם לא יותר. הם נחשבים בני בית לכל דבר, נהנים מליטופים וגירודים נעימים בבטן, לרוץ אחרי כדור או לצוד גומיות לשיער ולהחביא אותן מאחורי הספה. אך ברגע שהם זקוקים לטיפול רפואי, מרפאת וטרינרים במושבה זה המקום הנכון לפנות אליו, בין אם מדובר בבדיקה רפואית או במצב חירום, אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה, שאלה או ייעוץ.

בשעת חירום או בשגרה, וטרינר קדימה צורן לעזרה!

חיי כלב, או חתול לשם דוגמא, הינם חשובים, מוערכים ומשמעותיים. ראוי ומוצדק להילחם עליהם בכל מצב. כך שכל וטרינר קדימה צורן ישמח לעמוד לשירותכם ולהיאבק על חייהם ובריאותם של חברינו הפרוותיים תוך מתן שירות רפואי מתקדם וחדשני.

הטיפולים השגרתיים כוללים בדיקה כללית מקיפה לגורים, סדרת חיסונים ותילוע. על החיסונים יש להקפיד אחת לשנה על מנת להימנע ממחלות מדבקות. חיסון משושה לכלב ומרובע לחתול יכול להגן עליהם מפני מגוון של מחלות. זכרו כי על פי חוק עליכם גם לחסן את הכלבים אחת לשנה נגד כלבת. מומלץ גם לחסן חתולים הנוטים להסתובב מחוץ לבית באזורים נגועים על מנת למנוע סיכון של הדבקה. טיפולי חירום כוללים מענה מהיר ומקצועי בכל שעות היממה. שהרי למצבי חירום אין שעה מוגדרת. הטיפול יכלול בדיקה רפואית יסודית ומתן מענה מהיר ואדיב לבעיה אשר התעוררה.

טיפולים גם בבית

לפעמים מציאת הזמן והארגונים הלוגיסטיים הכרוכים בהסעה של בעל החיים הפרוותי והמתלטף שלנו לווטרינר יכולים להיות עניין מאתגר במיוחד. אז כדי לחסוך לכם את הכאב ראש והטלטלה שבנסיעה, מרפאת וטרינרים במושבה מציעים לכם מתן טיפולים מונעים ופרוצדורות פשוטות אשר ניתן לבצע אצלכם בבית, בסביבה הטבעית של בעל החיים שלכם. כך אתם תחסכו זמן יקר ונוכל יחד למנוע לחץ מיותר לבעלי החיים.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים