// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

כמה מילים לגבי כלבים בחורף

מה לגבי כלבים בחורף..?

פינה חמה ונעימה: גם הכלב האהוב שלנו זקוק לחימום כשקר בסביבה. אם הכלב שלנו שוהה בגינה מחוץ לבית עלינו לוודא שהמלונה שלו אטומה כדי שגשם לא יחדור לתוכה והיא תעמוד בפני רוחות ותספק סביבה מוגנת. נכניס למלונה גם שמיכה חמימה שהוא יוכל להתכרבל בה. אם הכלב גר בבית ואינו ישן בחדר מחומם כדאי לדאוג לו למשטח שיבודד את גופו מהרצפה הקרה.

בגד חם ומפנק: כלבים עם פרווה קצרה זקוקים לתוספת חימום מלבד פרוותם, דאגו לכלב לבגד חמים ונעים, במיוחד לגורים וכלבים צעירים ובמיוחד לגזעי הצעצוע הקטנים.

רעשים חזקים: לכלבים יש יכולת שמיעה מאוד מפותחת והוא שומע את התדרים בעצמה גבוהה בהרבה מאיתנו. אם רעש הרעמים והברקים נשמע לנו מאיים, מה ירגיש וישמע הכלב שלנו? חשוב לצפות את הסופה ולאוג שהכלב יהיה בבית ולא יסתובב בחוץ. יש כלבים חרדתיים במיוחד הזקוקים להרגעה תרופתית.

שעלת: כלבים יכולים לסבול משעלת. אם הכלב סובל משיעול טורדני או הצטננות עלינו לפנות בהקדם האפשרי לווטרינר שיבדוק אותו.

רטיבות: אם הכלב נרטב בשלולית או בגשם – חשוב לייבשו במגבת. חשוב לשמור על חום גופו של הכלב ואם שמנו לב שהוא רועד מקור, עלינו לחממו ולדאוג שטמפרטורת הגוף שלו תעלה. לא מומלץ לקלח אותו במים קרים בחורף. אם חייבים לקלח יש להשתמש במים חמימים ולייבשו היטב.

פעילות גופנית ותזונה: גם בחורף כלבים נהנים וצריכים לפרוק מרץ ולשחק. אם בחוץ קר ולא ניתן לעשות זאת כדאי למצוא דרך חלופית ל- play time. אפשר להפגישו עם כלבים אחרים בתוך הבית או לשחק עם חבל או כדור בתוך מקום בטוח בבית. הוא ייהנה ויהיה מאושר מכך. בדרך כלל כלבים אוכלים יותר בחורף מאשר בעונת הקיץ ולכן חשוב שהוא ימשיך לרוץ בכדי שלא ישמין.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים