// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

וטרינרים במושבה – וטרינר קדימה והסביבה 

הידיעה כי הטיפול הנכון יכול להציל את חייהם של בעלי חיים רבים היא הדבר שדוחף כל וטרינר קדימה על מנת להשתפר, להתייעל ולרכוש ציוד מתקדם אשר דרוש על מנת לבצע הליכים מורכבים. לא כל בעיה ניתן לפתור בטיפול קצר ולעיתים יצטרך הווטרינר לבצע בדיקות נוספות כגון  צילומי הדמיה, בדיקות מעבדה שונות ועוד על מנת לאבחן את הבעיה האמיתית. על מנת לעשות זאת יש צורך בידע והכשרה מתאימה כמו גם בציוד איכותי. רגע לפני שתתחילו הליך אצל ווטרינר כלשהו וודאו כי יש ברשותו מכשור מתקדם וכי הוא מחזיק בתעודות המעידות על הסמכה לביצוע ההליכים הדרושים.

 

עבודתו של הווטרינר אינה מסתכמת רק בטיפול. על מנת שהבעיה לא תחזור יש לבצע טיפול מונע, לשנות הרגלי תזונה, להגביר את הפעילות הפיזית ועוד. על מנת להבין איך עושים זאת נכון תוכלו להתייעץ עם הווטרינר ולקבל את כל האינפורמציה הדרושה.

"וטרינרים במושבה" הינו מרכז רפואי לחיות בית אשר ידוע בטיפול המסור, המקצועי והלבבי שלו. בנוסף לשירותים הסטנדרטיים המרכז מציע שירותים מיוחדים כמו :

  • חנות הכוללת מגון מוצרים לחיות כמו קולרים, רצועות, חטיפים, צ'ופרים, צעצועים ועוד.
  • מבצעים מיוחדים המשתנים אחת לחודש
  • תוכנית מנוי שנתית המותאמת לגיל ולסוג החיה שברשותכם. התוכנית כוללת טיפולים וחיסונים שונים, בדיקות שגרתיות, הנחות על פרוצדורות מיוחדות והטבות בקניית תרופות, מזון ומוצרים אחרים.
  • על מנת לספק את השירות הטוב ביותר המרכז שלנו עובד בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים בתחומי הכירורגיה, אורתופדיה, נוירולוגיה, רדיולוגיה ועוד.

שמים סוף לכאבים

לא תמיד בעל החיים מראה לנו מה עובר עליו ולכן אנחנו כבעלים צריכים להיות עירניים –  הבחנתם שמשהו לא כשורה ? יבבות ונביחות בלתי מוסברות ? צליעה או רגישות באיזור מסוים ? חוסר תיאבון ופעילות מופחתת ? ירידה חריגה במשקל? הגיעו בהקדם האפשרי אל המרפאה שלנו ואנו נדאג להעניק לכם את הטיפול המקצועי והלבבי ביותר. אנו זמינים למקרים דחופים 24 שעות ביממה.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים