// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

וטרינר באבן יהודה

כולנו יודעים כי הכלב נחשב לחברו הטוב ביותר של האדם, במידה וחברכם הטוב ביותר זקוק לבדיקה או טיפול עלינו לחפש במהירות מרפאה אמינה ומקצועית (וטרינר באבן יהודה). כמו בני האדם כך גם החיות יכולות לפתח מחלות שונות ובמידה ואלה לא יטופלו בזמן – עשויים להתפתח סיבוכים אשר יובילו לפגיעה חמורה בבעל החיים וידרשו ניתוחים מורכבים או תקופת טיפול ארוכה.

מעבר להוצאה הכספית הרבה שתהיה כרוכה בטיפול ארוך או בניתוח מורכב –  הרי שישנו גם הפן המנטלי. אף אחד לא רוצה לראות את החיה שלו סובלת במשך זמן ארוך לכן חשוב לא להזניח את הבעית הקיימות, קטנות ככל שיהיו, ובכך למנוע את הופעתם של סיבוכים שונים.

 

מחפשים וטרינר באבן יהודה ?

אם אתם מחפשים וטרינר מוביל אשר מעניק שירות ללא תחרות – הכירו את  "וטרינרים במושבה – מרכז רפואי לחיות בית". במקום ימתין לכם צוות רפואי של 3 ווטרינרים בכירים כאשר יחד איתם מספר אסיסטנטים מוכשרים. צוות המקום נבחן בקפידה הן על פי הידע והיכולת המקצועית והן על פי יחסי האנוש שלהם. אנו מבינים את חשיבות היחס האדיב והמכיל בשעה שבעל החיים שלכם סובל או נמצא בפני ניתוח, הרי הדבר דומה ללחץ שהורה מרגיש בזמן שהילד שלו עומד בפני הליך רפואי מורכב.
הצוות שלנו יהיה שם לצדכם ברגעים הקשים, יתמוך בכם וידריך אתכם כיצד לנהוג בימים הבאים על מנת להבטיח את שלום חברכם הנאמן.

 

שומרים על בעלי החיים

פעמים רבות בעל החיים שלכם ידע לדאוג לעצמו אך גם עליכם מוטלת האחריות לבריאותם. נסו לגרום להם לבצע יותר פעילות גופנית, הקפידו כי אתם מאכילים אותם במזון איכותי ובריא, עשו בדיקות שגרתיות תקופתיות על מנת לוודא כי מצבם תקין, היזהרו כאשר אתם יוצאים עם החיות לטיול (בעיקר בחודשי האביב והקיץ כאשר יש סכנה להכשת נחשים או לעקיצת חרקים שונים) והקפידו שלא יאכלו מאכלים מתובלים או דברים כגון ענבים ושוקולד העשויים להוביל להרעלה.

 

חיות מחמד הן חלק בלתי נפרד מחיינו. ברגע של כניסת בעל חיים חדש לחיינו, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להביא אותו לבדיקה רפואית אצל וטרינר באבן יהודה. כך נוכל לוודא כי הוא נמצא במצב בריאותי תקין ובמידה ולא, הווטרינר יוכל להתאים לו את הטיפול הנכון. במרכז הרפואי  לחיות בית, וטרינרים במושבה, נשמח גם להמליץ לכם על סוגי אוכל, חטיפים ומשחקים מומלצים שיעזרו לשמח את החבר החדש שלנו ולעזור לנו בחינוכו.

שירותים שתוכלו לקבל אצל וטרינר באבן יהודה

וטרינר באבן יהודה יכול לעזור לנו בכל הקשור לבעלי החיים. בכל שאלה וייעוץ תמיד תוכלו לפנות אליו על מנת לקבל את כל המידע הדרוש לכם כדי לשמור על החבר הפרוותי שלכם.

  • רפואה מונעת- חיסונים, תילוע וטיפולי מני לפרעושים וקרציות הם רק חלק מהטיפולים המונעים שאנו יכולים להעניק לחיות המחמד שלנו על מנת לשמור על בריאותם.
  • בדיקות רפואיות- בכל מצב בו בעל החיים לא מרגיש טוב, בקבלת גור חדש למשפחה, הריון וחירום, אלו הזמנים לבדיקות רפואיות מקיפות על מנת לוודא שהכל תקין או למצוא את הגורם למחלה.
  • שירותי מעבדה- מכשור חדיש היכול לבצע אולטרסאונד, בדיקות דם והדמיות יכולות לעזור לנו לאבחן את הבעיה של בעל החיים בצורה מהירה ויעילה יותר.
  • טיפולי שיניים- כוללים בדיקה יסודית של חלל הפה, השיניים והחניכיים ומתבצעת הסרה של אבן השן בצורה יסודית, כמו גם פוליש לשן על מנת לשמור על בריאותה.
  • מענה חירום 24 שעות ביממה- בכל מקרה חירום הדלת של המרפאה צריכה להיות פתוחה עבורכם, הרי הצוות הרפואי שם בדיוק מהסיבה הזו, כדי לעזור להציל את חייהם של בעלי החיים.

פעם ועכשיו

בעבר היינו הולכים לווטרינר רק במקרה חירום, אך כיום התפתחות הרפואה מאפשרת טיפולים רבים יותר ויעילים הרבה יותר מאשר בעבר. ההוכחה הטובה ביותר לזה היא העובדה כי פעם בעלי החיים היו מגיעים לגיל המופלג של עשר שנים וכיום ניתן לראות חיות מחמד רבות שמגיעות לגיל שבע עשרה ואפילו יותר. מרפאת וטרינרים במושבה שמחים לעזור לכם בכל מקרה חירום רפואי וגם בשגרה על מנת שנוכל יחד לשמור על בריאותם של החברים האהובים שלנו.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים