// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

איך לבחור פנסיון לכלב שלי?

החלטתם לנסוע לחופשה ועכשיו נשאלת השאלה מה כדאי לעשות עם הכלב או החתול..?

גילו של הכלב, הסטטוס הרווייתי (מסורס/מעוקרת או לא), היכולת שלהם להסתדר עם כלבים אחרים, נטייתם לתוקפנות, נטייה לאלרגיה או לשלשולים ומצבם הרפואי הכללי – לכל אלו יש חשיבות רבה בבחירת הפנסיון.

דוגיסיטר: ייתכן והאפשרות של להביא מישהו אחראי לשמור על כלבכם בסביבתו המוכרת תהיה עדיפה. דוגיסיטר טוב הוא פתרון מתאים, במיוחד כשמדובר בגורי כלבים וחתולים, כלבים חרדתיים או כלבים חולים שצריכים לקבל תרופות. רצוי לבחור מישהו שמכיר את הכלב או החתול, מישהו אחראי ובוגר מספיק כדי לוודא שהכל מתנהל כשורה.

גורים – אם הכלב שלכם בן כמה חודשים הוא נמצא בתקופה קריטית בחייו. הוא זקוק לסביבה מוכרת ומוגנת שתעניק לו תשומת לב אישית וחשיפתו לכלבים לא מחוסנים או לסביבה לא מחוסנת עלולה להיות מסוכנת.

חתולים– חתולים אינם מגיבים טוב לשינויים סביבתיים, במיוחד לשינוי מקום המחיה.

פנסיון אילוף: אם נחליט לצאת לחופשה ועל הדרך להעניק לכלבנו אימון טוב, נוכל לקחת בחשבון פנסיון עם אילוף מקצועי לגורים ולכלבים בכלל.

פנסיון ביתי: בפנסיון ביתי יש יחס אישי יותר, כמות כלבים קטנה יותר, יכולת התאמת טיפול, תרופות ואוכל לאותו הכלב. עם זאת בד"כ יהיו בסביבתו כלבים נוספים והוא יוכל להעביר את זמנו במשחק ולהוציא המון מרץ.

פנסיון ציבורי לכלבים: . בפנסיון ציבורי יש מספר כלבים גדול יותר ומרחב גדול יותר. הכלב יהיה חלק מהעדר – התנסות מדהימה וחוויתית עבורו אך מצד שני יותר הוא יחלוק את המרחב ואת תשומת הלב של העובדים עם כלבים אחרים.

בכל מקרה, רצוי לבקר במקום ולהכיר את הידיים המטפלות לפני הנסיעה. ניתן להתייעץ אתנו בכל נושא וגם להתייעץ עם מאלף כדי לקבל החלטה שתטיב אתכם ועם הכלב שלכם.

לקריאה נוספת בנושא פנסיונים וההכנות הנחוצות לפני הכנסו למאמר הבא:

http://www.vetvisit.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A4%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%9B%D7%9C%D7%91-%D7%95%D7%94%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C/

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים