// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

וטרינר בקדימה

הטיפול הווטרינרי הוא חלק חשוב ובלתי נפרד משמירה על מצבו הבריאותי התקין של בעל החיים האהוב. כמו בני האדם כך גם החיות זקוקות לטיפולים רפואיים שונים כמו בדיקות דם, טיפולי שיניים ולעיתים אף ניתוחים שונים. חרף המאמצים שלנו לשמור על בריאותן של החיות שלנו, לא תמיד הדבר מתאפשר. במידה וזיהיתם בעיה מומלץ לגשת בהקדם לווטרינר. פעמים רבות כלבים וחתולים יעשו את הכל על מנת להסתיר את כאבם והזיהוי עשוי להיות קשה – לכן כל שינוי התנהגותי צריך להדליק נורה אדומה ולסמן כי הגיע העת לפנות לווטרינר.

 

טיפולים נפוצים אצל וטרינר בקדימה 

להלן מספר טיפולים נפוצים אותם תוכלו לקבל במרפאתנו "וטרינרים במושבה" :

  • טיפולי שיניים – תחום זה התפתח מאד בשנים האחרונות. הטיפולים כוללים ניקוי אבן העוזרים לרפא זיהומים בפה, ריח רע ודלקות חניכיים.
  • ניתוחים כירורגיים – המרפאה מבצעת את כל סוגי הניתוחים הנפוצים כמו ניתוחי רקמות רכות, ניתוחי עמוד שדרה, ניתוחים אונקולוגיים, עיקורים, סירוס ועוד.
  • טיפולים דרמטולוגיים – המרפאה מאבחנת ומטפל בבעיות עור שונות כמו אלרגיה, נשירת שיער מוגברת, קרחות ועוד. אנו מבצעים גם בדיקות ביופסיה של העור ומאבחנים בעיות הנוגעות לבעיות הורמונליות.
  • בדיקות אולטרסאונד – בדיקה המשמשת להדמיית איבריים פנימיים שונים ובחינה של גודלם ותקינותם. כמו כן ניתן לבצע בדיקות הריון ולערוך ביקורת על תקינות והתפתחות ההיריון.

 

המרכז המתקדם של וטרינרים במושבה

ברוכים הבאים אל המרכז הווטרינרי המתקדם של "וטרינרים במושבה". אנו נעמיד לרשותכם את הציוד החדיש והמתקדם ביותר אותו יתפעל צוות רפואי מן השורה הראשונה. הצוות כולל 3 רופאים ומספר אסיסטנטים בעלי אהבה אינסופית לחיות. כל לקוח מקבל אצלנו יחס לבבי ואוהב, תמיכה לכל אורך התהליך וטיפול הכולל את כל השירותים הדרושים תחת גג אחד. וטרינרים במושבה תמיד זמינים בשבילכם ונותנים מענה חירום 24 שעות ביממה כמו גם ביקורים (בתיאום מראש) בבית הלקוח.

 

כשמגדלים בעל חיים בבית אנו חייבים להתמקד בטיפול וחינוך נכון שלהם. אך מה עושים במצב חירום? וטרינר בקדימה הוא המענה הנכון בדיוק במצבים כאלה. וטרינרים במושבה יכולים לספק לכם את המענה המקצועי ביותר לכל מצב חירום או טיפולים שוטפים בשגרה הכוללים ייעוץ והמלצות על אוכל על מנת שלא נאלץ להגיע למצבי חירום. אנו יודעים כמה בעלי החיים לוקחים חלק משמעותי בחיים שלכם, גם בשלנו, ועל כן נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהציע הכוונה בטיפול במידה ותצטרכו אותה.

איך בוחרים וטרינר בקדימה ?

רצה הגורל ולשמחתנו תוכלו למצוא וטרינר בקדימה די בקלות. אך כאן מגיעה ההחלטה החשובה מכל, הבחירה בווטרינר הנכון עבורכם. ישנם מספר גורמים שעליכם לבדוק בעת בחירת הווטרינר.

  • ניסיון מקצועי- כמו בכל תחום בחיים, הניסיון הוא הכרחי, במיוחד במקצועות הרפואה. כאן חשוב לוודא כי הניסיון של הווטרינרים במרפאה הוא מספיק על מנת שיוכלו להעניק את הטיפול הטוב ביותר בשעת הצורך.
  • נוחות וקרבה- וטרינר יכול להיות מקצועי בצורה יוצאת מין הכלל, אך אם הוא נמצא במרחק של שעתיים נסיעה מכם הרי שזהו לא פתרון יעיל. על כן וטרינר בקדימה יכול להיות המענה המושלם לבעיה. כך תוכלו גם להגיע אליו במהרה במצבי חירום.
  • שירות מסביב לשעון- מצבי חירום לא עונדים שעון. ועל כן חשוב לוודא כי הווטרינר שאתם בוחרים יכול להציע לכם שירות 24 שעות ביממה במידה ואתם נתקלים במצב חירום.

סל שירותים רחב תחת קורת גג אחת

זכרו תמיד לוודא כי הווטרינר שלכם מעניק טווח רחב של טיפולים. במרפאת וטרינרים במושבה אתם יכולים לקבל בדיקות רפואיות ומעבדה לצד טיפולי חירום ושיניים, ניתוחים, חיסונים, טיפול נגד תולעים ואפילו חנות בה אתם יכולים למצוא מזון רפואי, מוצרים משלימים לחיות כמו קולרים ורצועות ואפילו חטיפים שונים ועוד מגוון צ'ופרים שהחברים האהובים שלנו ישמחו לנגוס בהם.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים