// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

חתולים בחורף – החתול במגפיים

החורף כבר כאן, בערך… ומה קורה לחתולי הרחוב ולחתולי הבית שלנו שנוהגים להסתובב בחוץ…?

מחלות: החורף מכין להם אתגרים רבים ולא פשוטים. אחת הבעיות הנפוצות בחורף היא העלייה במספר החתולים שיחלו בשפעת לסוגיה השונים, מחלות של דרכי הנשימה העליונות, חתלתלת ועוד.

לכן, אם ברצונכם להגן על חתולכם ואולי גם על חתולי הרחוב מומלץ להביאם לחיסון מרובע שנתי המקנה הגנה יעילה נגד מחלות כמו הרפס, קאליצי, חתלתלת וכלאמידיוזיס, מחלות הנפוצות מאוד בחתולים, בעיקר בקרב הצעירים בינהם.

חימום: לחתולי הרחוב יש מאגרי אנרגיה מוגבלים ולא תמיד יכולים לספק לעצמן את האנרגיה הדרושה לחימום הגוף וויסות הטמפרטורה ולכן לעיתים הם עלולים להיכנס מתחת למכסה המנוע. לכן, רגע לפני שאתם מתניעים את האוטו, תנו כמה מכות קלות על מכסה המנוע כדי להבריח את החתול שאולי נמצא שם.

אם ברצונכם לספק לחתולי הרחוב מקום חמים שימו מגבת או שמיכה בפינה מוסתרת ומוגנת מגשם בה חתול מבסוט יוכל להתכרבל. מי שרוצה יכול גם לקחת קרטונים ולהקים לחתול בית זמני שבתוכו שמיכה חמה. אם חתולכם נוהג לצאת החוצה לחצר, כדאי לוודא שגם לו יהיה מקום מסתור בחוץ ותמיד לשים לב היכן הוא נמצא לפני שסוגרים את הבית בלילות קרים וגשומים.

חתולי הבית בחיפושם אחר מקום חמים ויבש עלולים למצוא פינה מסוכנת בקרבת תנורי חימום ולכן יש לא מומלץ להשאיר מקורות חימום ללא השגחה ולשמור על מרחק בטוח ממקורות החימום.

טפילים: ומה לגבי פרעושים וקרציות? בתקופת החורף אלו מקטינים את היקף פעילותם, עם זאת, במיוחד בחתולי חוץ – מומלץ להמשיך לטפל בהם בתכשירים מניעה פעם בחודש. אם תזנחו את הטיפולים המונעים בטפילים האלו, תשתכן אצלכם בתחילת פברואר ומרץ אוכלוסיית פרעושים גדולה ועקשנית, שיהיה קשה להיפטר ממנה ללא ריסוס מתאים.

עונת ייחום: בחודשים דצמבר וינואר מתחילה עונת הייחום שאת תוצאותיה ניתן לראות כבר בפברואר, כאשר הרחובות יתמלאו בעשרות אלפיי גורים בני יומם שסיכויי ההישרדות שלהם מאוד נמוכים. כאן עולה החשיבות הרבה לסירוס הזכרים ועיקור הנקבות. לעיתים יש פיקוח ומימון על ידי גופים ממשלתיים אך לרוב אין זה מספיק על מנת לצמצם את התופעה באופן שימנע את ריבוי האוכלוסייה. לכן כיום, וטרינרים רבים תורמים את חלקם למאמץ המשותף לצמצום ההמלטות בקרב חתולי הרחוב ומבצעים את הניתוחים הפשוטים הללו במחירים נמוכים מאוד.

שיהיה לכולם חורף חמים ונעים

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים