// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

וטרינר תל מונד

רבים מאיתנו מחזיקים בעלי חיים בבית ונקשרים אליהם כמו אל בני משפחה ומטפלים בהם במסירות וללא פשרות. וטרינר אדיב, מקצועי וזמין הוא המפתח לחיים ארוכים ובריאים לכל בעלי החיים שלנו והמפתח לשקט הנפשי שלנו וטרינר תל מונדבכל הקשור לבריאותם.

וטרינר תל מונד הינו חלק מהשירות של המרכז הוטרינרי – וטרינרים במושבה הממוקם ביישוב קדימה הצמוד לתל מונד ונותן שירות לתושבי קדימה צורן, תל מונד ושאר יישובי הסביבה.

קיימת חשיבות גדולה באיתור וטרינר מקצועי וזמין אשר יוכל לתת לכם שירות מקצועי ומהיר בשגרה או במקרה חירום, וישלח לכם תזכורות על חיסונים וטיפולים שונים שבעלי החיים שלכם צריכים לעבור. וטרינר כזה יוכל לעזור לכם להיות בראש שקט בכל הקשור לבריאות בעלי החיים שלכם.

מילת המפתח בטיפול בכל חיה היא -טיפול מונע. חיות אשר מסתובבות בחוץ על בסיס יומיומי, הינן בסיכון גבוה יותר להדבק במחלות השונות,  על כן חשוב לוודא שבעלי החיים שלנו מקבלים טיפול מניעתי שוטף, הטיפול כולל מתן חיסונים, טיפולים שונים כנגד תולעים ובדיקות שגרתיות מקיפות על מנת לוודא כי בריאותן תקינה.

לסיכום, וטרינר תל מונד הוא הכתובת שלכם לוטרינר הפרטי והאישי שלכם שידאג לבריאות כל בעלי החיים שיש לכם.

אנו ממליצים לכם לפנות למרכז הוטרינרי  – וטרינרים במושבה בקדימה אשר ממוקם סמוך לתל מונד, אבן יהודה ושאר יישובי הסביבה בכדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר לבעלי החיים שלכם, כך שתוכלו להיות בראש שקט שחיות המחמד שלכם מטופלות בצורה הטובה והמקצועית ביותר!

 

אם פעם היינו הולכים אל וטרינר תל מונד רק לחיסון כלבת או במצבי חירום, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. וטרינר הוא חלק בלתי נפרד מחייו של בעל החיים כמו שהרופא האישי שלנו הוא חלק בלתי נפרד משלנו. מרפאת וטרינרים במושבה והצוות הרפואי המקצועי שלהם ממליצים על ביקורת שנתית לבעלי החיים שלכם על מנת לאתר בעיות פוטנציאליות. ככל שנאתר בעיה מוקדם יותר, כך יהיה ניתן לטפל בה באופן יעיל יותר.

וטרינר תל מונד מנפץ מיתוסים

במהלך השנים כולנו אגרנו שמועות ומיתוסים לגבי הדרך הנכונה להתייחס ולטפל בכלבים וחתולים, זה הזמן כי וטרינר תל מונד יעזור לנו לנפץ חלק מהמיתוסים האלו.

  • אף יבש? מחלה! לא בהכרח.
    בוודאות שמעתם על הבדיקה המהירה הזו. במידה והאף של הכלב או החתול יבש, הם חולים, רטוב- בריאים. באופן כללי, התייבשות עלולה לנבוע מכאב, מכת חום או מחלה, ועל כך קצוות הגוף יהיו הראשונים להתייבש, מכאן שאף יבש עלול להצביע על מקרה חירום. אך לא בהכרח, לעיתים במצבים של חולי או התייבשות האף יהיה רטוב, ועל כן אין זה סימן מובהק למחלה או מצב בריא של בעל החיים.
  • יש כלבים שלא משירים פרווה. לא נכון.
    אל תאמינו למגדלים שונים המבטיחים לכם כלב שלא משיר פרווה, כלב הוא לא בובה. ייתכן שיהיה בעל חיים עם פרווה קצרה יותר או גזעים עם נשירה נמוכה במיוחד אשר מתאימים לאנשים עם בעיות אלרגיה. אך זכרו, בבית עם בעל חיים, הפרווה היא תבלין.
  • אסור לתת לכלבים שוקולד נכון.
    אפילו לא קצת. אין סיבה להסתכן במקרה הזה. בקקאו קיים חומר בשם מתילקסנטין, כאשר לנו הוא גורם להרגשה נעימה ונינוחה, כל לכלבים הוא מסוכן מאוד ועלול לגרום לגירוי יתר של מערכת העצבים, התקף לב, דימומים פנימיים ואף מוות.

חשיבותו של וטרינר נייד

אל תזלזלו ביתרונותיו של וטרינר שיכול לעשות גם ביקורי בית. כך תוכלו להימנע מנסיעה מטלטלת לבעל החיים ולחסוך ממנו סטרס מיותר. וטרינרים במושבה מעניקים כעת גם שירות וטרינר עד הבית, כך שטיפולים מונעים והליכים פשוטים יכולים להתבצע בנוחות ביתכם בתיאום מראש.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים