וטרינר כפר יונה

בדומה לרופא של בני אדם, גם במרפאתנו (וטרינר כפר יונה) הוטרינר נושא עליו אחריות גדולה בכל יום ויום. תפקידו הוא לעזור לחיות המחמד שלנו ברגעים הקשים שלהן. חיות המחמד שלנו הן בני משפחה לכל דבר לכן אין מקום לפשרות כשהדבר נוגע לבריאותן ולטיפול לו הן זקוקות.

ביקור במרפאה (וטרינר כפר יונה)

לא כל ביקור אצל ווטרינר צריך להיות בגלל כאב או מחלה. לעיתים תצטרכו עזרה על מנת להכין את הכלב או החתול לקראת נסיעה לחו"ל. במרכז הרפואי לחיות בית "וטרינרים במושבה" תוכלו לבצע את כל הבדיקות והחיסונים הדרושים, לקבל ליווי מקצועי לכל אורך התהליך ועזרה עם הניירת הדרושה. חשוב להכין כראוי את הכלבים והחתולים לקראת הנסיעה לחו"ל על מנת שהמערכת החיסונית שלהם תדע להתמודד עם וירוסים ומחלות נפוצות הקיימות במדינת היעד.

על מנת להעניק לחיית המחמד שלכם את ההכנה הדרושה תוכלו להגיע אל מרפאתנו הנמצאת במרכז הישוב קדימה. נשמח להעניק לכם שירות מקיף הכולל :

• בדיקות רפואיות
  • בדיקות מעבדה
  • ניתוחים
  • הדמיה
  • טיפול נגד תולעים
  • ועוד

וטרינרים במושבה – וחיית המחמד שלך שמחה

הצוות הרפואי של "וטרינרים במושבה" כולל 3 רופאים ומספר אסיסטנטים אשר קמים בכל בוקר חדורי מטרה על מנת לעזור במידת האפשר לכל חיית מחמד. השירות שאנו מעניקים הינו חם, לבבי, מקצועי ואמין. אנו נלווה את הלקוח לכל אורך התהליך, נציע לו תמיכה ואוזן קשבת בכל רגע ונשרה עליו תחושה של ביטחון מתוך הידיעה כי חיית המחמד שלו נמצאת בידיים טובות. מאחורינו ניסיון רב שנים ואינספור סיפורי הצלחה גם במקרים הקשים ביותר.

ברוכים הבאים לכלבלב החדש בחייכם! הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כעת, לאחר אינספור ליטופים ובחירת שם, הוא לקפוץ לביקור אצל הווטרינר. שם, בן המשפחה החדש שלכם יקבל בדיקה רפואית מקיפה וחיסונים ראשונים. אנו במרפאת וטרינרים במושבה מאמינים כי בעלי החיים האהובים שלכם צריכים לקבל החל מהיום הראשון את הטיפול הטוב ביותר שיש לרפואה הווטרינרית להציע. נוכל גם להמליץ לכם על סוגי אוכל מומלצים לגורים ולבוגרים, צעצועים שיכולים לעזור בהתפתחות ובחינוך וכמובן חטיפים בריאים שהחבר החדש שלכם ישמח לכרסם.

טיפולים נפוצים אצל וטרינר כפר יונה

כיום וטרינר כפר יונה יכול לטפל בטווח עצום של בעיות. בניגוד לבני אדם, בעלי החיים לא יכולים להגיע ולהתלונן על כאבים ומקורם. על כן, האחריות היא עלינו לשים לב לכל שינוי התנהגותי או תסמינים שעלולים לצוץ. חלק מהבעיות איתם בעלי חיים מתמודדים וניתן לקבל טיפול בנוגע אליהן אצל וטרינר.

• אלרגיות ופריחות- בעלי חיים עלולים לסבול מאלרגיות לגורמים שונים, חשוב לבקר את הווטרינר על מנת לאבחן בוודאות את הגורם האלרגני, זה יכול להיות פרעושים, סוג מזון או סיבה אחרת. על מנת לטפל בבעיה, אבחון מדויק זה השלב הראשון.
  • זיהומים- בעלי חיים יכולים לסבול מזיהומים במספר מקומות בגופם כולל עיניים, אוזניים, שיניים, עור ובעיות אחרות. מומלץ לבדוק את חיית המחמד שלכם על מנת לאתר סימני אזהרה שיכולים להצביע על זיהום כלשהו.
  • טיפולי שיניים וחניכיים- ריח רע מהפה עלול להצביע על פעילות חיידקים בפה בעלי החיים. לרוב זו לא סיבה לדאגה וניתן לטפל בהצטברות החיידקים בעזרת מברשת. במידה והעניין מחריף ייתכן וחיית המחמד שלכם תצטרף ניקוי שיניים אצל וטרינר.

רפואה דחופה לחיות מחמד

הצוות הרפואי של וטרינרים במושבה זמין לפניות במקרי חירום מסביב לשעון, 24 שעות ביממה. אם יש ספק ואתם מתחילים לדאוג, אל תהססו, תמיד עדיף להתקשר ולהתייעץ במידת הצורך מאשר לחכות לשעות פעילות רגילות. המטרה העליונה שלנו היא לדאוג לבריאותם של בעלי החיים ועל כן נעשה את מירב המאמצים על מנת לעשות בדיוק את זה.