// Add the new slick-theme.css if you want the default styling

צרו קשר

לשאלות והבהרות

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם


לפרטים: 09-8917617
רחוב הפלמ"ח 78, קדימה

וטרינר ביקורי בית

וטרינר ביקורי בית

לעיתים מציאת זמן לקחת את חיית המחמד האהובה שלכם לוטרינר יכולה להיות עניין מאתגר,  מה אם הייתם יכולים למנוע את המטרד הזה ולקבל ביקורי בית מהוטרינר אצלכם בבית, בסביבה הטבעית של בעל החיים שלכם בזמןוטרינר ביקורי בית המתאים לכם ובנוחות המקסימלית?

וטרינר ביקורי בית הוא וטרינר מקצועי ומוסמך אשר הופך את חייכם לנוחים הרבה יותר בכך שהוא בודק ומאבחן את החיות שלכם בזמן הנוח ביותר לכם! ישנם חיות כמו חתולים וחלק מהכלבים אשר עבורם יציאה מהבית לביקור במרפאה כרוכה בסטרס גדול או בחוסר נוחות שלכם להביאם למרפאת הוטרינר. בדיוק לשם כך נולד שירות וטרינר עד הבית!

טיפולי וטרינר ביקור בית

חלק מהטיפולים שאנו צריכים לתת לחיות המחמד האהובות שלנו כגון חיסונים שגרתיים, טיפולים מונעים כנגד תולעים, וכנגד תולעת הפארק, בדיקות רפואיות שגרתיות, ועוד אינם חייבים להתקיים בהכרח במרפאה ויכולים להתרחש בנוחות ביתכם ולחסוך לבעלי החיים שלכם נסיעה ברכב, שהייה בכלוב ואי נוחות נוספת.

נוסף לכל היתרונות של וטרינר ביקורי בית,  על ידי ביקורי בית וטפים קל להבטיח שבעל החיים שלכם יקבל את הטיפול הנחוץ בזמן ללא עיכובים.

לסיכום, אצלנו תמצאו וטרינר מקצועי זמין לביקורי בית עבור החיות היקרות שלכם, שירות זה הינו מקצועי ואישי, מונע לחץ מיותר לבעלי החיים שלכם וחוסך לכם זמן יקר וטרחה.

מבצעי החודש

לפרטים נוספים

לא מספיקים להביא את הכלב או החתול למרפאה התקשרו עכשיו ותאמו :

ביקור בית!

תוכנית מנויים שנתית:ראש שקט לשנה שלמה!

לפרטים נוספים

מקרה החודש

לפרטים נוספים
פרסום בגוגל בניית אתרים