ביקור בית של וטרינר אבן יהודה

במרפאתנו – וטרינרים במושבה (וטרינר אבן יהודה) מטרתנו הינה לעזור לחברים הפרוותיים שלנו לשמור על מצב בריאותי תקין. ממש כמו רופא המשפחה, כך גם הווטרינר השכונתי ידע לבצע בדיקות תקופתיות של הכלבים והחתולים שלכם, לעשות בדיקות דם והדמיות בעת הצורך, לאתר את מקור הכאב ממנו הם סובלים ולטפל בו ביעילות ומקצועיות. אם אחת מחיות המחמד שלכם מתחילה להראות סימני מצוקה או כאב, פנו בהקדם אל הווטרינר הקבוע שלכם, או לחילופין גשו לאינטרנט על מנת לחפש המלצות על ווטרינר באזורכם.

לא תמיד תוכלו לגשת עם חיית המחמד שלכם אל הווטרינר. לעיתים יהיה מדובר בטרחה גדולה מדי, בין אם בגלל מצבכם ובין אם בגלל מצבה של חיית המחמד שלכם. לצורך כך קיים שירות וטרינר עד הבית אשר יאפשר לכם לקבל טיפול אישי ומקצועי בסביבה הטבעית של בעל החיים שלכם. בבית הלקוח ניתן לבצע טיפולים פשוטים ובסיסיים  (טיפולים מורכבים יותר יתבצעו במרפאה).

וטרינרים במושבה, מרכז וטרינרי מתקדם הנמצא בלב היישוב קדימה, הוקם על מנת לספק לתושבי האזור את השירות הווטרינרי המקצועי והמקיף ביותר. בנוסף לביקורי בית תוכלו למצוא במרפאה שירותים נוספים כמו:

• בדיקות רפואיות
  • חיסונים נגד תולעים
  • בדיקות מעבדה
  • הדמיה
  • ניתוחים
  • טיפולי שיניים
  • ועוד

וטרינרים במושבה – הבית של החבר הכי טוב שלך

חיות המחמד שלנו הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה ובעת צרה תרצו כי הן יקבלו את הטיפול הטוב ביותר. מרכז וטרינרים במושבה כולל צוות מסור ואוהב אשר יעניק לכל בעל חיים את מירב החום והאהבה שניתן לקבל. הצוות המיומן והמקצועי שלנו יעשה כל מאמץ על מנת לעזור לכל כלב וחתול, יעניקו לכם את הליווי והתמיכה הנדרשים ויאפשרו לחברכם הפרוותי לחזור להיות במיטבו בהקדם האפשרי.
פנו אלינו כעת, נשמח להפוך לבית של החבר הכי טוב שלך.